مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-01سياسي

گسترش همکاری های نظامی ایران و بلاروس


سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع بلاروس اظهار داشت: کشورهای مستقل و همسو که با تحریم های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در دیدار با وزیر دفاع بلاروس با اشاره به سابقه تاریخی دو کشور اظهار داشت: به حمدالله روابط دو کشور از گذشته روابطی مناسب و رو به گسترش بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به اشتراکات سیاسی دو کشور در مواجه با استکبار جهانی، تصریح کرد: امروز کشورهای مستقل و همسو که با تحریم های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی را نسبت به یکدیگر داشته باشند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با تاکید بر استمرار و افزایش همکاری های دفاعی بین دو کشور افزود: همانطور که در گذشته هم همکاری های دفاعی و امنیتی بین دو کشور وجود داشته است، امروز نیز با توجه به تغییراتی که در ساختار جهانی قدرت در حال وقوع است باید این روابط گسترش پیدا کند؛ چراکه ساختار جهانی قدرت به سرعت از وضعیت تک قطبی به سوی جهان چند قطبی در حال تغییر مسیر است.

سردار باقری افزود: از همان دوران پیروزی و تأسیس انقلاب اسلامی روند بدعهدی ها و سیاست های تمامیت خواهانه آمریکایی ها، تاکنون سبب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های نظامی ایران و بلاروس

گسترش همکاری های نظامی ایران و بلاروس