مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-13اجتماعي

اعتبارات نوسازی مدارس همدان تا پایان شهریور جذب می شود


مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: اعتبارات نوسازی مدارس همدان تا پایان شهریور جذب و هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید شیرازیانی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه تاکنون اعتبارات نوسازی مدارس برگشت نخورده است اظهار کرد: اعتبارات اداره کل نوسازی استان تا پایان شهریور جذب و هزینه خواهد شد.

وی به نحوه قراردادها با پیمانکاران اشاره کرد و گفت: ما به عنوان کارفرما بعد از پیشرفت کار احداث طبق تعهدات پیمانکاران و تایدیه های ناظران و شورای فنی هزینه هایی را به پیمانکاران پرداخت می کنیم که زمانبندی و نحوه اجرا در قراردادها مشخص است و مطابق با آن نیز آنها پیش می روند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه یکی از محدودیت های موجود در تعمیرات مدارس که از بودجه های استانی تخصیص می یابد بهره گیری از ایام تعطیلی مدارس بوده است عنوان کرد: در این شرایط عملا برای اجرای کار طی سال، چهار ماه زمان داریم که البته این فشردگی با مدیریت و نظارت دقیق ناظران فنی هر سال منجر به انجام تعهدات قرارداد منعقده شده است.

وی به بیان جزییات هرکدام از پروژه های احداث مدراس در روستاها و شهرهای شهرستان کبودراهنگ پرداخت و افزود: چندین مدرسه طی مهرماه سال جاری به منظور بهره برداری تحویل آموزش و پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات نوسازی مدارس همدان تا پایان شهریور جذب می شود

اعتبارات نوسازی مدارس همدان تا پایان شهریور جذب می شود