مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-22حوادث

دستگیری 3 شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین»


سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات از دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین» خبر داد و گفت: از شکارچیان دو رأس قوچ وحشی، - شمیرانات- سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات از دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد و گفت: از شکارچیان دو رأس قوچ وحشی، دو قبضه سلاح شکاری گلوله زنی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امامعلی یگان زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده شمیرانات خبر داد.

وی در تشریح جزییات این دستگیری گفت: روز گذشته طی گشت و کنترل منطقه، مأموران اجرایی این اداره به سه شکارچی غیرمجاز برخورد کردند،.

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات افزود: مأموران پس از کمین هفت ساعته در ارتفاعات روستای امامه واقع در منطقه حفاظت شده ورجین ، در نهایت در ساعت 11 شب موفق به دستگیری این شکارچیان غیر مجاز شدند.

وی اظهار داشت: از شکارچیان دو رأس قوچ وحشی، دو قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و سایر ادوات شکار کشف و ضبط و همچنین خودرو مربوطه نیز با دستور قضایی به پارکینگ منتقل شد.

یگان زاده با بیان اینکه متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: بر اساس دستور مقام قضایی، متخلفان در بازداشت به سر برده و ضرر و زیان وارده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین»

دستگیری 3 شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین»