مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-08سياسي

مجوز مجلس به وزارت نفت برای سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز دادند به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز نسبت به سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه ها و پالایشگاه ها اقدام کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز دادند به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز نسبت به سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه ها و پالایشگاه ها اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش شوردوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را بررسی کرده و مواد 33 و 34 این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 33 این طرح؛ به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، به وزرات نفت اجازه داده می شود با رعایت قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی مصوب 24/ 4/ 1398 با اصلاحات و الحاقات بعدی و سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی از طریق شرکت های دولتی ذیربط نسبت به سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه ها و پالایشگاه ها از محل مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به وزارت نفت برای سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی

مجوز مجلس به وزارت نفت برای سرمایه گذاری مشترک با بخش غیردولتی