مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-19اقتصادي

دهک بندی های جدید یارانه اعلام می شود


وزیر کار بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص های اقتصادی دهک بندی های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید صولت مرتضوی عصر شنبه در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: طبق قانون هر 6 ماه یکبار دهک بندی ها بررسی می شود، پایگاه رفاه ایرانیان موضوع دهک بندی یارانه آحاد مختلف را بررسی و به آنها اعلام می کند.

وی افزود: شاخص های مختلف از جمله تراکنش های بانکی، مالکیت مسکن و خودرو، درآمدهای خانوار و سایر موارد در دهک بندی ها تأثیرگذار است که گاهی صدک ها میلی متری تغییر می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پاسخگوی دهک بندی یارانه ها هستیم، گفت: اگر کسی نسبت به دهک بندی اعتراض دارد می تواند از طریق مراجعه به ستاد وزارت کار و یا از طریق سامانه حمایت، اعتراض خود را ثبت کند ماهانه اعتراض ها بررسی و به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود.

وی ادامه داد: امکان ضریب خطا در دهک بندی یارانه ها پنج درصد است، اکنون مراجعه ها به ستاد وزارتخانه و سامانه محدود شده، ضمن اینکه همکاران ما در وزارت کار مکلف به پاسخگویی هستند.

مرتضوی با بیان اینکه در دهک بندی یارانه ها شاخص های مختلف اقتصادی در نظر گرفته می شود، گفت: تنها درآمد سرپرست خانوار محا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهک بندی های جدید یارانه اعلام می شود

دهک بندی های جدید یارانه اعلام می شود