مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-27حوادث

آماده باش کامل آتش نشانی تهران برای تاسوعا و عاشورا


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش کامل این سازمان برای تامین ایمنی عزاداری ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش کامل این سازمان برای تامین ایمنی عزاداری ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات آتش نشانی تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: سازمان آتش نشانی از ابتدای ماه محرم از آماده باش لازم برای پاسخگویی به هر نوع حادثه احتمالی برخوردار بوده و پیش از آغاز ماه محرم نیز کارشناسان این سازمان با حضور در محل هیات ها، تکایا، حسینیه ها و دیگر مراکز عزاداری نسبت به ارائه هشدارها و توصیه های ایمنی و بازرسی ایمنی از این فضاها اقدام کردند.

وی با اشاره به ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در این دو روز شاهد افزایش حضور مردم در محل های عزاداری هستیم و در همین راستا نیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش صددرصدی برخوردار است.

در همین راستا نیز آتش نشانان تهرانی در 60 نقطه از پایتخت شامل میادین، خیابان ها و چهارراه های پرتردد و همچنین در مقابل برخی مهدیه ها، حسینیه ها و تکایای شلوغ مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل آتش نشانی تهران برای تاسوعا و عاشورا

آماده باش کامل آتش نشانی تهران برای تاسوعا و عاشورا