مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-21اجتماعي

شهربازی ها و پارک های خوزستان ناایمن هستند


وضعیت مطلوبی در بحث ایمنی تجهیزات شهربازی ها و پارک ها در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی داوودی مدیرکل استاندارد خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استفاده شهروندان از تجهیزات تفریحی مستقر در پارک و شهربازی ها، تضمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از این تجهیزات تفریحی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی بیان کرد: اداره کل استاندارد خوزستان به منظور تحقق وظایف خود که تامین و تضمین سلامت شهروندان است در بحث ایمنی تجهیزات تفریحی مستقر در پارک ها و شهربازی ها ورود کرده است و اجازه نخواهد داد سلامت شهروندان به خطر بیفتد.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: اداره کل استاندار استان، نظارت و بازرسی های خود را در این زمینه انجام داده و ارگان های ذیصلاح را به طور مستمر در جریان تجهیزات غیر ایمن قرار می دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به پایش های انجام شده، این ارگان ها نسبت به گزارشات ارسالی استاندارد استان توجهی نمی کنند و در حال حاضر وضعیت مطلوبی در بحث ایمنی تجهیزات شهربازی ها و پارک ها در استان وجود ندارد.

داوودی افزود: نبود نظارت و پایش کارآمد ارگان های مجوز دهنده به این تجهیزات و نبود مجازات بازدارنده در خصوص متخلفان از جمله مهمترین عواملی هستند که باعث شده شرایط در این مکان های تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی ها و پارک های خوزستان ناایمن هستند

شهربازی ها و پارک های خوزستان ناایمن هستند