مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-15ورزشي

عذرخواهی استاندار آذربایجان شرقی از مردم: متاسفانه مدیرانی داریم، دروغ می گویند!


استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از شهرک باغمیشه به منظور ارزیابی و بررسی میدانی مشکل آب در این شهرک گفت: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم دروغ می گویند و هم به ما مسئولان چرا که ما با وجود برخی کمبودها در سد نهند مشکلی از بابت نبود آب نداریم بلکه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم  امروز در بازدید از شهرک باغمیشه به منظور ارزیابی و بررسی میدانی مشکل آب در این شهرک و برخی دیگر از شهرک ها و مناطق شمالی تبریز و در جواب انتقادات و گلایه های شهروندان در این زمینه اظهار داشت: بدون تردید حق با مردم است و از شهروندان بابت مشکلات آبی روزهای اخیر عذرخواهی می کنم چون ما مسئولان نوکر و خادم آنها هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم دروغ می گویند و هم به ما مسئولان چرا که ما با وجود برخی کمبودها در سد نهند مشکلی از بابت نبود آب نداریم بلکه مشکل مربوط به دستگاه های مسئول در این حوزه می شود که حوصله سرکشی و بازرسی میدانی و محله به محله را ندارد تا با احصأ مشکل نسبت به رفع آن اقدام کند.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: با توجه به عدم وجود منابع کافی در سد نهند، برای حل مشکل قطعی آب در شهرک های شمالی تبریز نظیر شهرک باغمیشه و یا ارم باید از غرب این شهر و از طریق زرینه رود انتقال آب صورت گیرد که این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی استاندار آذربایجان شرقی از مردم: متاسفانه مدیرانی داریم، دروغ می گویند!

عذرخواهی استاندار آذربایجان شرقی از مردم: متاسفانه مدیرانی داریم، دروغ می گویند!