مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:122023-08-21سياسي

حمایت 80 میلیارد ریالی مدیریت شهری قم از مساجد


عضو کمیته حمایت از مساجد شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیش بینی 80 میلیارد ریال بودجه برای حمایت از مساجد در سال جاری، تصریح کرد: این تنها حمایت نقدی از مساجد است و حمایت های غیر نقدی بسیاری نیز در مدیریت شهری برای این موضوع صورت می پذیرد.

- ایسنا/قم عضو کمیته حمایت از مساجد شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیش بینی 80 میلیارد ریال بودجه برای حمایت از مساجد در سال جاری، تصریح کرد: این تنها حمایت نقدی از مساجد است و حمایت های غیر نقدی بسیاری نیز در مدیریت شهری برای این موضوع صورت می پذیرد.

حسن طلایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر قم همزمان با روز جهانی مسجد، اظهار کرد: 30 مردادماه، روز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین جهان توسط صهیونیست ها بوده و بهانه ای است تا به مسائل مساجد توجه ویژه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، وی با اشاره به اهمیت تقویت مساجد برای ساماندهی به مسائل فرهنگی و اجتماعی افزود: تلاش مدیریت شهری این است که اقدامات فرهنگی به صورت مسجدمحور و مردمی پیش رفته و شهرداری نقش حمایتگر داشته باشد.

عضو کمیته حمایت از مساجد شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیش بینی 80 میلیارد ریال بودجه برای حمایت از مساجد در سال جاری تصریح کرد: این تنها حمایت نقدی از مساجد است و حمایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 80 میلیارد ریالی مدیریت شهری قم از مساجد

حمایت 80 میلیارد ریالی مدیریت شهری قم از مساجد