مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-14سياسي

لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری


رییس سازمان نظام پرستاری بر لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد و گفت: قانون در این زمینه وجود دارد و ما هم مطالبات بی منطق و خارج از قانون نخواهیم داشت.

- رییس سازمان نظام پرستاری بر لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد و گفت: قانون در این زمینه وجود دارد و ما هم مطالبات بی منطق و خارج از قانون نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمیرزابیگی در نشستی خبری ضمن تسلیت حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: جز خوی وحشی گری چیز دیگری را نمی توان از این اقدام برداشت کرد و امیدواریم هرچه سریع تر اینگونه تفکرات داعش مسلک کنار گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، گفت: از جامعه پرستاری درخواست داریم که مردم و مخاطبین را دعوت به مشارکت گسترده کنند.

در مورد انتخابات خود سازمان نظام پرستاری هم انتظار می رود پرستاران مشارکت داشته باشند چنانچه 2 برابر دوره قبل هم برای انتخابات ثبت نام کردند بویژه در کلانشهرها حتما مشارکت ها بیشتر خواهد بود.

او تاکید کرد: تا روز آخری که دوره پنجم سازمان نظام پرستاری مشغول باشد حتما کار خواهیم کرد و سپس وظایف را به دوره بعد محول می کنیم و تا ثانیه آخر مسئولیت، بر سر عهد خود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری