مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 06:352023-07-31سياسي

چند پرسش درباره متن جدید لایحه عفاف


کاش تهیه کنندگان لایحه عفاف و حجاب به این پرسش اساسی پاسخ می دادند که لایحه اخیر نسبت به قوانین موجود و در مقایسه با آن چه امتیاز و مزیت ویژه ای دارد که تهیه و تدوین آن را ضروری دانسته اند؟! - خبرگزاری فارس ـ یادداشت ـ حسین شریعتمداری نوشت: متن لایحه موسوم به حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شده است .

آقای محمد تقی نقدعلی، عضو محترم کمیسیون یاد شده به خبرگزاری فارس گفت گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب تهیه و تدوین شده که پس از تقدیم به هیئت رییسه مجلس، جهت بررسی و تصویب نهایی، در دستور کار نمایندگان مجلس قرار خواهد گرفت .

درباره این لایحه که د ر70 ماده تهیه و تنظیم شده، پرسش ها و ابهاماتی هست که پاسخ مسئولان محترم می تواند برطرف کننده و یا اصلاح کننده آنها باشد.

و اما در این وجیزه تنها به طرح چند پرسش کوتاه بسنده می کنیم.

بخوانید! 1- در حالی که در دو ماده 638 و 639 قانون مجازات اسلامی و قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و مجازات فروشندگان لباس هایی که عفت عمومی را جریحه دار می کند، تکلیف قانونی مراجع ذی ربط به وضوح و با صراحت مطرح شده است، تهیه و تدوین لایحه جدید چه ضرورتی داشته است؟! 2- ممکن است گفته شود که پیدایش پدیده پلشت کشف حجاب در ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پرسش درباره متن جدید لایحه عفاف

چند پرسش درباره متن جدید لایحه عفاف