مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-01اقتصادي

مشارکت 25 میلیاردی نیکوکاران یزدی در طرح اطعام و احسان حسینی


مردم نیکوکار استان یزد از ابتدای ماه محرم تاکنون با مشارکت در طرح های اطعام و احسان حسینی بالغ بر 25 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

- محمد شجاعان در گفتگو با خبرنگار مهر ، اطعام را یکی از رسوم عزاداری یزد در ماه محرم دانست و اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون 4 هزار سبد معیشتی به ارزش 4 میلیارد تومان در قالب طرح احسان حسینی همچنین 210 هزار پرس غذای گرم در 210 آشپزخانه اطعام حسینی با مشارکت و همراهی مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد طبخ و در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

وی از رشد 20 درصدی کمک های مردمی برای کمک به نیازمندان در ایام محرم خبر داد و افزود: طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و هم استانی های نیکوکار می توانند برای کمک به نیازمندان و مشارکت در طرح یاد شده از طریق شماره کارت 6037998136777777، شماره گیری کددستوری #*8877* و یا با مراجعه و تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد عنوان کرد: تلاش کردیم تا در اجرای این طرح از تمامی ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران حقیقی و حقوقی، اصناف، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، نهادها و سازمان ها، شرکت های صنعتی، هیئت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 25 میلیاردی نیکوکاران یزدی در طرح اطعام و احسان حسینی

مشارکت 25 میلیاردی نیکوکاران یزدی در طرح اطعام و احسان حسینی