مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-13بين الملل

ارزیابی بازدید هیات ایرانی از ایستگاه دهراود، کمتر از سال آبی نرمال را نشان می دهد 


وزارت خارجه امارت اسلامی افغانستان در بیانیه ای ضمن اشاره به بازدید هیات فنی ایران از ایستگاه آب سنجی دهراود ادعا کرد که هیات ایرانی بعد از مشاهده و اندازه گیری جریان آب سال جاری آبی را به مراتب کمتر از سال نرمال آبی ارزیابی کرده است.

- وزارت خارجه امارت اسلامی افغانستان در بیانیه ای ضمن اشاره به بازدید هیات فنی ایران از ایستگاه آب سنجی دهراود ادعا کرد که هیات ایرانی بعد از مشاهده و اندازه گیری جریان آب سال جاری آبی را به مراتب کمتر از سال نرمال آبی ارزیابی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه وزارت خارجه امارت اسلامی افغانستان آمده است؛ امارت اسلامی افغانستان متعهد در قول و عمل است، تا هر خیر ممکن مخصوصاً در بخش آب که ماده حیاتی برای زندگی بشر بوده را برای مردم خویش و ساکنان سیستان ایران برساند.

در همین راستا به منظور رفع ابهامات به تاریخ 18 اسد (مرداد) سال 1402 زمینه بازدید هیئت فنی جمهوری اسلامی ایران از دستگاه آبشناسی دهراود مساعد شد تا جریان آب را مشاهده و اندازه گیری کنند.

هم چنین در بخش دیگری از این بیانیه وزارت خارجه امارت اسلامی مدعی شد: هیئت ایرانی بعد از مشاهده و اندازه گیری جریان آب در دستگاه آب شناسی دهراوود سال جاری آبی را در اثر خشکسالی های ناشی از پدیده جهانی تغییر اقلیم و تداوم سال های گذشته به مراتب کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی بازدید هیات ایرانی از ایستگاه دهراود، کمتر از سال آبی نرمال را نشان می دهد 

ارزیابی بازدید هیات ایرانی از ایستگاه دهراود، کمتر از سال آبی نرمال را نشان می دهد