مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-04سياسي

آغاز نصب گیت های جدید تردد در مرزهای خسروی و منذریه طی هفته آینده


استاندار کرمانشاه از آغاز نصب گیت های جدید تردد در مرزهای خسروی و منذریه طی هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طیب صحرایی ظهر جمعه در حاشیه نشست هماهنگی و برنامه ریزی خدمات رسانی به زوار اربعین که در سالن پایانه مرزی خسروی و در جمع خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: توافق های خوبی با مسئولان استان دیالی و دولت مرکزی عراق انجام شده و قسمتی از پذیرایی آن طرف مرز خسروی و در منذریه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: امسال تردد از مرز خسروی در ایام اربعین 24 ساعته خواهد بود و این امکانات کنار هم می تواند یک زیارت اربعین ایمن، سالم و آسان را برای زائران رقم بزند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه اربعین یک توفیق ملی است بنابراین یک عزم و اراده خوبی برای خدمت رسانی به زوار شکل گرفته و شهرداری منطقه 22 تهران با مجموعه همکاران در مرز خسروی مستقر می شوند.

صحرایی بیان کرد: شهرداری منطقه 22 تهران کمک هایی در 2 طرف مرز خسروی -منذریه برای زائران خواهند داشت و خدمات رسانی در سطح مختلف طراحی شده که مکمل برنامه های استانی است.

وی ادامه داد: برنامه های گسترده ای در حوزه های مختلف رفاهی، بهداشتی، فرهنگی و پذیرایی برای خدمات رسانی به زائران در مرز خسروی اندیشیده شده است و شهرداری منطقه 22 تهران مکمل این خدمات در مرز خسروی -منذریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب گیت های جدید تردد در مرزهای خسروی و منذریه طی هفته آینده

آغاز نصب گیت های جدید تردد در مرزهای خسروی و منذریه طی هفته آینده