مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-08اقتصادي

نباید از نقش مهم بازسازی ذخائر آبزیان ساده بگذریم


مسئول بازسازی ذخائر آبزیان شیلات هرمزگان از برنامه ریزی برای تولید و رهاسازی 30میلیون قطعه بچه میگو و بچه ماهی گونه های بومی در سال جاری به منظور حفظ ذخایر آبزیان استان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مسئول بازسازی ذخائر آبزیان شیلات هرمزگان از برنامه ریزی برای تولید و رهاسازی 30میلیون قطعه بچه میگو و بچه ماهی گونه های بومی در سال جاری به منظور حفظ ذخایر آبزیان استان خبرداد.

مسئول بازسازی ذخائر آبزیان شیلات هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حمایت های خوب سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان تصریح کرد: بالغ بر 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای بازسازی ذخایر آبزیان و رهاسازی آبزیان اختصاص داده شده است.

محمد رضا صادقی با تاکید بر اهمیت بازسازی ذخایر آبزیان برای نسل های آینده اظهارکرد: خوشبختانه استان هرمزگان طی سال های اخیر با رهاسازی آبزیان به دریا و همچنین اجرای پروژه های زیستگاه مصنوعی در راستای بازسازی ذخایر آبزیان اقدامات مهمی انجام داده است.

صادقی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بازسازی ذخایر آبزیان و نقش آن در تامین اشتغال پایدار صیادان، این محور در اولویت های اصلی برنامه های سازمان شیلات ایران و اداره کل شیلات هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از نقش مهم بازسازی ذخائر آبزیان ساده بگذریم

نباید از نقش مهم بازسازی ذخائر آبزیان ساده بگذریم