مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-22سياسي

برنامه نهاد کتابخانه های عمومی در ایام پیاده روی اربعین اعلام شد


محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از برنامه های فرهنگی این نهاد همزمان با ایام پیاده روی عظیم اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با ایام پیاده روی عظیم اربعین، برنامه های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ویژه این ایام اعلام شد.

محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد در این باره گفت: برای دومین سال پیاپی به یاری خدا و عنایت حضرت سیدالشهدا علیه السلام، نهاد کتابخانه های عمومی کشور اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوعی در ایام اربعین حسینی کرده است.

هراتی ادامه داد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در راستای عمل به رسالت فرهنگی، اجتماعی و کتاب محور خود، تلاش کرده تا با شعار سر فصل کتاب عشق ما، حسین علیه­السلام است ، ضمن استفاده از ظرفیت این ایام، خدمات خود را در بین اقشار مختلف مردم و به ویژه زائران اباعبدالله علیه السلام توسعه دهد.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی، اصلی ترین محورهای این برنامه را تولید محتوا، پویش و مسابقه، برگزاری محافل ادبی، عضویت رایگان در کتابخانه های سراسر کشور و برپایی موکب در استان های مرزی به منظور ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به زوار امام حسین علیه السلام برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نهاد کتابخانه های عمومی در ایام پیاده روی اربعین اعلام شد

برنامه نهاد کتابخانه های عمومی در ایام پیاده روی اربعین اعلام شد