مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-15فرهنگي

نمایشگاه تصویرسازی «پُر خَط» در شهرکرد گشایش یافت


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان «پُر خَط» در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.

- شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان پُر خَط در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام فرجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در نمایشگاه تصویرسازی پُر خَط 60 اثر از هفت هنرمند استانی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: پدرام فرخ نیا، فاطمه باقری هفشجانی، عاطفه قربانی، ماریا احمدی کیا، مهری مالکی، حدیث محمودیان و پرستو مرتضی پور هنرمندانی هستند که در برپایی این نمایشگاه تصویرسازی مشارکت دارند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصویرسازی کودکان، بزرگسال و آثار آزاد را محور آثار با نمایش درآمده در این نمایشگاه بیان و ادامه داد: نمایشگاه پُر خط تا 30 مردادماه همه روزه از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه مندان است.

فرجی عنوان کرد: تصویرسازی یا تصویرگری از زیرشاخه های هنرهای تجسمی به شمار می رود که هنرمند تصویرساز در این هنر تجسمی می کوشد تا با نوعی خلاقیت تصویری، یک مفهوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تصویرسازی «پُر خَط» در شهرکرد گشایش یافت

نمایشگاه تصویرسازی «پُر خَط» در شهرکرد گشایش یافت