مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-05اقتصادي

وابستگی شهرداری ها به منابع دولتی کم شود


مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: باید نگاه و افق دید شهرداران و اعضای شورای شهر تغییر پیدا کند تا وابستگی شهرداری ها به منابع عمومی و دولتی کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، نخستین سمینار آموزشی شهرداری های استان البرز با موضوع سرمایه گذاری و روش های تامین مالی به همت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز و با حضور تمامی شهرداران، مدیران مالی و سرمایه گذاری شهرداری های این استان برگزار شد.

در این سمینار آموزشی که با حضور محمدرضا بیضاوی مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، اساتیدی از حوزه های مربوط به سرمایه گذاری به ارائه مطالب آموزشی در این زمینه پرداختند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان که به عنوان مهمان ویژه در این سمینار حضور داشت، ضمن بیان مطالبی در خصوص لزوم سرمایه گذاری و تامین منابع مالی جدید در شهرداری ها، تاکید کرد: در این راستا باید نگاه وافق دید شهرداران و اعضای شورای شهر تغییر پیدا کند تا وابستگی های شهرداری ها به منابع عمومی و دولتی کاهش یابد و در نتیجه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت مردم وبخش خصوصی تقویت گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی شهرداری ها به منابع دولتی کم شود

وابستگی شهرداری ها به منابع دولتی کم شود