مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:212023-07-30حوادث

صیادان غیرقانونی میگو به دست قانون افتادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر سرهنگ عبدالکریم غلامی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به زمان دریابست و آزادسازی فصل صید میگو  اظهار داشت: به منظور جلوگیری و مبارزه با صید غیرمجاز میگو توسط شناورهای متخلف، عوامل گشت یگان حفاظت منابع آبزیان، از اسکله صیادی جلالی عازم دریا شده و در آب های تنگستان تعداد 2 فروند قایق غیرمجاز را به علت تخلف صید و صیادی بدون کسب مجوز شیلات و صید ممنوعه ترال توقیف کردند.

وی افزود: از این دو قایق مقدار 130 کیلوگرم میگو درجه2، دو جفت تخته صید ترال قایق، دو رشته تور ترال میگو قایق، 4 حلقه طناب و 2 عدد دیرک ترال کشف و توقیف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا برای شناورها و ادوات کشف شده، پرونده تشکیل و برای برخورد و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و درحال رسیدگی و اقدام لازم است.

این مقام مسؤول بیان کرد: ستاد یگان حفاظت منابع آبزیان استان به شماره تماس 07733326085  آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی غیرمجاز است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان غیرقانونی میگو به دست قانون افتادند

صیادان غیرقانونی میگو به دست قانون افتادند