مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:202023-07-31سياسي

دستگاه های اجرایی همدان جانانه پای توسعه گردشگری ایستاده اند


رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی اندیشه ورز استانداری همدان گفت: این روزها شهرداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی استان به صورت جهادی و جانانه پای توسعه گردشگری ایستاده اند.

- مهران متوسلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان اظهار کرد: ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان در زمانی انجام می گیرد که اراده استان بهره مندی کاملاً واقعی و قابل اجرا از آن برای جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری استان است.

وی با بیان اینکه همدلی و همکاری دستگاه ها، مدیران، نمایندگان مجلس، شهرداری و شورای شهر به خصوص مردم و کسبه بازار در راستای ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان بدون شک یک فرصت استثنایی است؛ افزود: این همدلی می تواند همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به عنوان یک مقصد جهانی در گردشگری تبدیل سازد.

رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی اندیشه ورز استانداری همدان با بیان اینکه امیدوارم با اقدامات دغدغه مندانه مدیریت ارشد استان، کار بر زمین مانده همدان که همان جذب مطلوب گردشگر و انتخاب همدان به عنوان مقصد اصلی گردشگری و رونق صنعت گردشگری است، به سرانجام برسد؛ ادامه داد: این روزها شاهدیم که شهرداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی استان همدان به صورت جهادی و جانانه پای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی همدان جانانه پای توسعه گردشگری ایستاده اند

دستگاه های اجرایی همدان جانانه پای توسعه گردشگری ایستاده اند