مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-15سياسي

پیام تسلیت حجت الاسلام رستمی در پی عروج دانشجوی جهادگر محمدرضا احمدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در پی عروج جهادگر عزیز جناب آقای محمدرضا احمدی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: - حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در پی عروج جهادگر محمدرضا احمدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در پی عروج جهادگر عزیز جناب آقای محمدرضا احمدی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:آسمان فرصت پرواز بلندی است ولی.

قصه آن است چه اندازه کبوتر باشی.

عروج جهادگر عزیز و فعال دانشجویی جناب آقای محمدرضا احمدی که در بازگشت از سفر جهادی به مناطق محروم رخ داد، حادثه ای غم بار است.

محمد رضا احمدی عزیز که در میان فعالان دانشجویی و همسنگرانش به آرمانگرایی، حسن خلق، اخلاص و روحیه ی خستگی ناپذیر شهره بود، نماد مهمی از زنده بودن روح انقلابی گری در میان نسل نو دانشگاهیان ایران زمین است.

این اندوه بزرگ را به خانواده احمدی، دوستان و هم تشکلی هایش در اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و فعالان جهادی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آن فقید سعید آرزوی رحمت و رضوان الهی دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت حجت الاسلام رستمی در پی عروج دانشجوی جهادگر محمدرضا احمدی

پیام تسلیت حجت الاسلام رستمی در پی عروج دانشجوی جهادگر محمدرضا احمدی