مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-28سياسي

ایران در روز عاشورا سراسر شور و شعور حسینی/فریاد«لبیک یا حسین(ع)»


همزمان با عاشورا عزاداران حسینی(ع) در سراسر ایران اسلامی، فریاد «لبیک یا حسین» سر داده و به عزاداری پرداختند تا بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود به سیدالشهدا را نشان دهند.

- همزمان با عاشورا عزاداران حسینی(ع) در سراسر ایران اسلامی، فریاد لبیک یا حسین سر داده و به عزاداری پرداختند تا بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود به سیدالشهدا را نشان دهند.

خبرگزاری مهر -گروه استان ها: عزاداران حسینی در دهمین روز از محرم و همزمان با روز عاشورا، با حضور گسترده و پرشور در مراسم عزاداری یک بار دیگر عشق و ارادت خود را به سرور شهیدان اعلام کردند.

مراسم عاشورای حسینی در مناطق مختلف کشور آغاز شد عزاداران حسینی، به رسم هرساله، همزمان با اذان ظهر در کوچه ها، خیابان ها و میادین شهرهای کوچک و بزرگ و روستاها، قامت بسته و با اقتدا به امام حسین (ع) نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

مراسم عاشورا در استان های مختلف در زیر بخوانید.

آذربایجان غربی عزادار ثارالله شد با نزدیک شدن به ظهر عاشورا عزاداری ها در تمامی شهرها به خصوص ارومیه به اوج خود رسیده است، تشکیل دسته جات منظم سینه زنی و دسته زنی و طنین نوای لبیک یا حسین (ع) و یا ابوالفضل العباس (ع) امروز فضای شهرهای آذربایجان غربی غرق ماتم و عزا کرده و مردم آمده اند تا بار دیگر به یاد شهدای دشت کربلا فریاد عزت و آزادی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در روز عاشورا سراسر شور و شعور حسینی/فریاد«لبیک یا حسین(ع)»

ایران در روز عاشورا سراسر شور و شعور حسینی/فریاد«لبیک یا حسین(ع)»