مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-05سياسي

پیشنهاد تبدیل ساختمان دخانیات گرگان به باغ موزه مفاخر و مشاهیر


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی مفاخر و مشاهیر را مهمترین پشتوانه فرهنگی کشور دانست و پیشنهاد کرد که ساختمان اداره دخانیات در گرگان به موزه مفاخر و مشاهیر تبدیل شود.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی مفاخر و مشاهیر را مهمترین پشتوانه فرهنگی کشور دانست و پیشنهاد کرد که ساختمان اداره دخانیات در گرگان به موزه مفاخر و مشاهیر تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گلستان شامگاه شنبه 14مرداد با حضور محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران، علی محمد زنگانه استاندار گلستان، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس و اعضای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گلستان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

غلامرضا منتظری در این جلسه با اشاره به اینکه مهمترین پشتوانه و تکیه گاه فرهنگی ما مفاخر و مشاهیر هستند، گفت: بسیاری از کشورها تلاش می کنند مفاخر و مشاهیر برای خود ساخته و به آن متکی شوند و بسیار جای دریغ و افسوس است که ما از این پشتوانه قوی که حاصل تلاش پیشینیان و نیاکان ما است غافل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تبدیل ساختمان دخانیات گرگان به باغ موزه مفاخر و مشاهیر

پیشنهاد تبدیل ساختمان دخانیات گرگان به باغ موزه مفاخر و مشاهیر