مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-21اقتصادي

فعالیت 247 تعاونی گلستان در بخش بانوان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: در هفته تعاون امسال علاوه بر رونمایی از سند ائتلافی تعاونی آق قلا و علی آبادکتول، 17 طرح تعاونی محور با اشتغالزایی 190 نفر و مجموع اعتبار هزار و 190 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسینعلی خواجه مظفری امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گلستان جزو پنج استان برتر تعاونی های فعال و پنج استان اول به لحاظ صادرات محور بودن تعاونی ها در کشور است.

وی تصریح کرد: در هفته تعاون امسال علاوه بر رونمایی از سند ائتلافی تعاونی آق قلا و علی آبادکتول، 17 طرح تعاونی محور با اشتغالزایی 190 نفر و مجموع اعتبار هزار و 190 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: برگزاری همایش تعاونی های دهیاری های استان با هدف توانمندسازی تعاونی های مردمی، هماهنگی با ائمه جمعه برای سخنرانی و ترویج فرهنگ تعاون و نیز بازدید از تعاونی های سطح استان در قالب تور ترویجی و برگزاری مراسم های فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه های هفته تعاون در استان است.

خواجه مظفری اضافه کرد: براساس سیاست های دولت هر استان باید سالانه حداقل 200 تعاونی به ثبت برساند، اما فرهنگ ایجاد تعاونی در کشور به باور نرسیده و در استانی مانند گلستان که در آن زمینه ایجاد تعاونی نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 247 تعاونی گلستان در بخش بانوان

فعالیت 247 تعاونی گلستان در بخش بانوان