مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:412023-08-16سياسي

قابل توجه زائران اربعین؛ تردد مسافری از مرز «سومار» نداریم


مدیرکل گمرک کرمانشاه، از آمادگی گمرکات خسروی و سومار برای انجام تشریفات گمرکی تجهیزات و ملزومات مواکب در راهپیمایی عظیم اربعین خبر داد.

علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده، تشریفات گمرکی و امورات کاری مواکب جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) در گمرک  خسروی همزمان با تردد زوار ابا عبدالله حسین(ع) در این مرز انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در صورتی که حجم تردد زوار در این مرز زیاد و با ازدحام بیش از حد نرمال زائرین در مرز خسروی مواجهه شویم، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال زائران و همچنین سهولت و سرعت دهی در انجام امورات مسافری، تردد موکب ها به سمت گمرک سومار هدایت خواهند شد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر تردد موکب ها از طریق مرز خسروی در حال انجام است و گمرکات خسروی و سومار آمادگی لازم برای انجام تشریفات گمرکی موکب ها  تا زمان نیاز و تا پایان مراسم اربعین خواهند داشت.

وی با اشاره به ممنوعیت عبور مسافر از مرز سومار، گفت: برابر اعلام ستاد اربعین و طبق لیستی که این ستاد در اختیار گمرک قرار خواهد داد تردد موکب داران و تجهیزات و ملزومات مواکب آنان از مرز سومار بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل توجه زائران اربعین؛ تردد مسافری از مرز «سومار» نداریم

قابل توجه زائران اربعین؛ تردد مسافری از مرز «سومار» نداریم