مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-21حوادث

کشف بیش از 14 هزار لاستیک قاچاق از یک انبار در کرج


فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار دارای بیش از 14 هزار حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی 250 میلیارد ریال در ‏سطح شهرستان کرج خبرداد.

‏ - ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار دارای بیش از 14 هزار حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی 250 میلیارد ریال در ‏سطح شهرستان کرج خبرداد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح های بازدید از انبارهای صنعتی به یک واحد عرضه لاستیک خودرو در شهر کرج اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران متوجه نگهداری تعداد قابل توجهی لاستیک خارج از شبکه در این واحد شدند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متصدی این انبار به جرم دپو 14 هزار و 595 حلقه لاستیک قاچاق دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی اموال مکشوفه حدود 250 میلیارد ریال برآورد می شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با دستور مقام قضایی این انبار تا اطلاع ثانوی پلمب شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص کالاهای مشکوک به قاچاق را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 14 هزار لاستیک قاچاق از یک انبار در کرج

کشف بیش از 14 هزار لاستیک قاچاق از یک انبار در کرج