مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-13اقتصادي

آمار سرقت تجهیزات شبکه برق در استان بوشهر کاهش یافت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در چهار ماهه ابتدایی امسال سرقت تجهیزات شبکه برق در استان بوشهر با کاهش 75 درصدی به 217 مورد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا حشمتی یکشنبه شب در نشسته کمیته پیشگیری از سرقت شهرستان بوشهر که به میزبانی شرکت توزیع نیروی با تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار، اظهار کرد: در راستای حفاظت از اموال عمومی و بویژه تجهیزات برق باید تمامی دستگاه های ذیربط با تمام ظرفیت خود پای کار باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اهمیت انکارناپذیر تأمین برق پایدار و بویژه در مناطق گرمسیری مانند استان بوشهر باید ساز و کارهای موردنیاز با رویکرد پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق بکارگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: از اهم اقدامات این شرکت در راستای کاهش سرقت تجهیزات برق می توان به تبدیل سه هزار و 100 کیلومتر سیم مسی به کابل، نصب پنج هزار قفل روی درب تابلوهای برق، جوشکاری هشت هزار دستگاه ترانسفورماتور و همچنین تشکیل کمیته های مجزای پیشگیری از سرقت شبکه در شهرستان های 10 گانه استان بوشهر اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در چند روز اخیر مصرف برق با ثبت رکوردهای جدید در کشور به 73 هزار و 500 مگاوات و در استان بوشهر به 2 هزار و 350 مگاوات رسیده است که تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سرقت تجهیزات شبکه برق در استان بوشهر کاهش یافت

آمار سرقت تجهیزات شبکه برق در استان بوشهر کاهش یافت