مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-11سياسي

نهاد نماز جمعه از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند


نهاد نماز جمعه و شخص امام جمعه از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند و بر علیه کسی هم نخواهد بود اما از عموم مردم درخواست عاجزانه داریم برای تعیین سرنوشت کشورشان بصورت حداکثری در انتخابات حضور پیدا کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن با محوریت جنگ شناختی گفت: یکی از محورهای این جنگ از سوی دشمن، پروژه تطهیر پهلوی و تحریف اتفاقات غمبار و مشکلات آن دوران خفت بار است.

وی افزود: پس از تقویت روز افزون نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، سیاست تطهیر پهلوی برای زدودن دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن نفوذ آن در سطح منطقه در دستور کار جبهه داخلی و خارجی دشمن قرار گرفته است.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: پیشروی این سیاست به گونه ای بوده که مقابله با آن به ضرورتی آشکار برای جبهه انقلاب اسلامی تبدیل شده است و رهبر انقلاب نیز بارها نسبت به این تهدیدات فرهنگی و تاریخی هشدار داده اند و باید در این خصوص مراقب بود.

وی اصلی ترین بازیگران پروژه تطهیر پهلوی را سلطنت طلب ها و بهایی های داخلی و خارجی دانست و گفت: چنین افرادی که پس از انقلاب دست خود را از مواهبی که در عصر پهلوی داشتند کوتاه می بینند اصلی ترین نقش آفرین این پروژه هستند و از سوی دیگر برخی روشنفکران که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد نماز جمعه از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند

نهاد نماز جمعه از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند