مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-09اجتماعي

نمرات نهایی خردادماه استانداردتر بود


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در تاریخ 170 ساله آموزش و پرورش، می توانم عنوان کنم که نمراتی که در امتحانات نهایی خردادماه سال جاری در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت یکی از استانداردترین نمرات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه آموزش و پرورش بیشترین ارتباط را با مردم دارد، اظهار داشت: به همین دلیل در انجام رسالت خود نیازمند مساعدت با رسانه ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت دانش آموزان زنجانی در بحث امتحانات نهایی خردادماه سال جاری گفت: سبک و سیاق برگزاری امتحانات از سال قبل و نیز امسال به نوع دیگر متفاوت برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال حتی بحث تصحیح اوراق نیز به یک شکل جدیدی انجام شد، افزود: ارسال سوالات به استان ها هم به صورت متمرکز اتفاق افتاد و در یک زمان مشخص همه سوالات به صورت رمزبندی شده به رییس حوزه ارسال شد.

اسماعیلی ادامه داد: در تاریخ 170 ساله آموزش و پرورش، می توانم عنوان کنم که نمراتی که در امتحانات نهایی خردادماه سال جاری در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت یکی از استانداردترین نمرات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات نهایی خردادماه استانداردتر بود

نمرات نهایی خردادماه استانداردتر بود