مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:002023-07-30سياسي

بازدید جمعی از مسؤولان از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا


جمعی از مسؤولان استان مازندران امروز از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از مسؤولان استان مازندران امروز از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا بازدید کردند.

  *500 روستا در مازندران احیا می شود سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: دهکده اقتصاد مقاومتی یکی از نیازهای اساسی روستاهای استان است که سپاه کربلا این امر را خوب تشخیص داد و آموزش ها و توانمندسازی که در این مرکز طراحی شده نیازهای عینی جامعه روستایی ما است.

وی با بیان اینکه مهم ترین مسئله در روستا ایجاد شغل است، افزود: در این طرح آموزش برای جوانان و پیشکسوتانی که به شکل سنتی کار می کردند ارائه می شود چرا که وقتی تولید به صورت سنتی باشد درآمدی برای روستاییان ندارد.

استاندار مازندران ادامه داد: در دهکده اقتصادی سپاه کربلا با توانمندسازی در اشتغال، اقتصاد روستا و کسب و کار احیا خواهد شد، ثروت روستاییان افزایش می یابد و نیازمندی روستا در مباحث مالی تامین می شود.

حسینی پور با بیان اینکه در این طرح خرید تضمینی وجود دارد، افزود: یکی از بزرگترین دغدغه ها برای روستاییان این است که تولیدات خود را چکار کنند همین که خرید تضمینی ایجاد می شود روستاییان تشویق می شوند که تولید را بیشتر کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از مسؤولان از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا

بازدید جمعی از مسؤولان از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا