مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30پزشكي

معرفی 100 مرکز متخلف بهداشتی خراسان شمالی به مراجع قضایی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از معرفی 100 مرکز متخلف به مراجع قضایی طی سال جاری خبر داد و گفت: 17 مرکز به دلیل تخلفات پلمب شدند.

- محمدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی 100 مرکز و مکان متخلف به مراجع قضایی در 3 ماه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: در این مورد به منظور تأمین سلامت شهروندان، 14 هزار و 448 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان سلامت محیط و کار دانشگاه انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه در بازه زمانی اعلام شده 171 نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده است، افزود: 17 مرکز و مکان متخلف نیز پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که در سلامت افراد جامعه دخالت دارد، مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی است، ادامه داد: این مراکز و اماکن باید معیارهای لازم به سازی و بهداشتی را داشته باشند، نظارت و کنترل بر مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به منظور تأمین امنیت غذایی با حضور کارشناسان سلامت و محیط کار دانشگاه انجام می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین اعلام کرد: طی این مدت 46 هزار و 843 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و هزار و 417 مورد نیز نمونه برداری از آب آشامیدنی انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 100 مرکز متخلف بهداشتی خراسان شمالی به مراجع قضایی

معرفی 100 مرکز متخلف بهداشتی خراسان شمالی به مراجع قضایی