مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-06اجتماعي

ممانعت از ورود دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از ممانعت ورود پنج هزار راس دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رحمتی با اشاره به اینکه چرای غیر مجاز دام در مناطق حفاظت شده یکی از مهمترین عوامل تخریب زیستگاه ها و تهدید جدی برای تنوع زیستی و پوشش گیاهی و همچنین عدم حفاظت آب و خاک است، افزود: با توجه به اینکه برابر قانون چرای دام و تعلیف احشام در مناطق چهارگانه محیط زیست ممنوع است، متخلفان این حوزه نیز به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: در این خصوص تعدادی گله دار با حدود پنج هزار رأس دام که قصد داشتند به صورت غیر مجاز وارد منطقه حفاظت شده البرز جنوبی شوند توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تهران شناسایی و از ورود آن به منطقه جلوگیری شده و به منظور برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رحمتی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ورود دام به مناطق حفاظت شده البرز جنوبی، گفت: با حضور شبانه روزی مأموران و محیط بانان در منطقه، از ورود تعداد زیادی گله دام به داخل منطقه جلوگیری شده و احشام نیز به خارج از مناطق تحت مدیریت هدایت شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران درباره تبعات چرای غیر مجاز دام در مناطق حفاظت شده گفت: با توجه به اینکه در سال های اخیر من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از ورود دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی

ممانعت از ورود دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی