مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-31سياسي

پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است


جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به خنثی سازی توطئه دشمنان در برهم زدن مراسم سیدالشهدا (ع) گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است.

- رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به خنثی سازی توطئه دشمنان در برهم زدن مراسم سیدالشهدا (ع) گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ️سردار قاسم رضایی امروز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به توطئه های دشمنان برای ناامن کردن کشور اظهار کرد: با وجود همه توطئه های دشمن به ویژه در ماه محرم اما کشورمان و مرزهای کشور امن است و با عنایت خدا، کمک دستگاه ها و جان فشانی مجموعه انتظامی، هیچ اتفاق منفی در دهه اول محرم رخ نداد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد خدشه دار کردن مراسم عزاداری مردم بود، افزود: هوشیاری و هوشمندی مأمورین انتظامی و امنیتی، نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است، گفت: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت در جامعه هزاران شهید تقدیم کرده است و راه شهادت همچنان در این کشور باز است.

سردار رضایی با اشاره به مطالبات به حق مردم گیلان در حوزه های مختلف امنیت تصریح کرد: گیلان بیش از 8 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است و مردمانی فهیم، مؤمن و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است

پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است