مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-20اقتصادي

دستور رییس سازمان استاندارد برای تسهیل ترخیص حدود 1000 خودرو وارداتی


معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به رفع موانع ترخیص خودروهای موجود در گمرک شهید باهنر بندرعباس، گفت: برای شتاب بخشی به واردات خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد پیش از ظهر امروز از خودروهای ترخیص نشده ی موجود در بنادر شهید باهنر و شهید رجایی هرمزگان بازدید کرد.

رییس سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از بندر شهید باهنر بندرعباس در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: دستور مساعدت در زمینه ترخیص حدود یک هزار دستگاه خودروی هیوندا به منظور شتاب دهی به فرآیند اظهار این کالاها به گمرک و ترخیص سریع تر آنها که بخشی از آن به موضوعات استانداردهای فنی باز می گردد، صادر شد.

اسلام پناه با بیان این که ترخیص این خودروها می تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش آفرینی، کند، گفت: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

وی تأکید کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد در جهت رفع رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه ای ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس سازمان استاندارد برای تسهیل ترخیص حدود 1000 خودرو وارداتی

دستور رییس سازمان استاندارد برای تسهیل ترخیص حدود 1000 خودرو وارداتی