مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-22سياسي

دفاع از دولت انقلابی ضروری است


مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه دشتستان گفت: دفاع از دولت انقلابی منبعث از نظام اسلامی، ضرورت دارد.

- حجت الاسلام ابوذر شاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است برای پیوند و هم افزایی روز افزون دولتمردان و مردم از طریق درک صحیح از شرایط کشور و توجه به آرایش نبرد ترکیبی دشمن اعم از اقتصادی، سیاسی و امنیتی، فرهنگی و غیره است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان افزود: نتیجه درک متقابل مسئولان و مردم، همکاری و همراهی هرچه بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام شاد، ابراز داشت: در هفته دولت، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی و نقد منصفانه دولت و دولتمردان و پرهیز از سیاه نمایی و تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمندی که ارائه شده انجام می شود و بدیهی است در این راستا محافظه کاری مسئولان جسارت را از آنان گرفته و از ترس افتادن در گرداب حواشی، از فضای نقد و انتقاد گریزان و تن به حاشیه نشینی محافظه کارانه می دهند و این از نگاه تیز بین مردم مخفی نمی ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه شهرستان دشتستان افزود: در هفته دولت دفاع از دولت انقلابی منبعث از نظام اسلامی و عدم تقیه در دفاع از دولت برآمده از نظام و خودارزیابی دولت و بررسی میزان تحقق اهداف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از دولت انقلابی ضروری است

دفاع از دولت انقلابی ضروری است