مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-22سياسي

پیشنهاد فعال سیاسی اصولگرا به شورای نگهبان


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به بیان پیشنهادش به شورای نگهبان درباره داوطلبان مجلس دوازدهم پرداخت و گفت: می دانیم طبق قانون اساسی، شورای نگهبان، - دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به بیان پیشنهادش به شورای نگهبان درباره داوطلبان مجلس دوازدهم پرداخت و گفت: می دانیم طبق قانون اساسی، شورای نگهبان، مسئولیت تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ها را دارد که بر این اساس پیشنهاد دارم، به احترام مشارکت گسترده مردم در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم، غیر از آنها که عدم صلاحیت دارند، ثبت نام کنندگانی که احراز صلاحیت نشده اند را به مردم واگذار نمایند زیرا اگر عدم صلاحیت قطعی نباشد عدم احراز صلاحیت نمی تواند مبنای رد ثبت نام کننده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان ادامه داد: وظیفه مهم امروز وحدت ملی، مشارکت دادن مردم، کار جهادی شبانه روزی و خستگی ناپذیر مسئولان است.

در اجرای این رهنمود، همه اعضا و طرفداران موتلفه اسلامی وظیفه امید آفرینی و حرکت به سوی وحدت ملی و طراحی مشارکت بیشتر مردم، با کار جهادی خستگی ناپذیر را دارند که ان شاءالله انجام وظیفه مطلوب خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ملت نیز رصد کند آنها که به رهنمودهای ولی امر عمل می کنند و کشور را در راه رسیدن به قله و پیروزی نهایی یاری می رسانند چه کسانی هستند و با آنها همکاری کنند و نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد فعال سیاسی اصولگرا به شورای نگهبان

پیشنهاد فعال سیاسی اصولگرا به شورای نگهبان