مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-12اقتصادي

3200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان بوشهر توزیع می شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: بش از سه هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان بوشهر توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول زارعی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرایی تبصره 18 قانون بودجه تیرماه از سوی معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: هزار و 166 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره چهار درصد و 2 هزار و 100 میلیارد تومان با نرخ سود 18 درصد از محل تبصره 18 به استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی با اشار به توزیع این تسهیلات بین دستگاه های مختلف اجرایی اضافه کرد: در مجموع سه هزار و 266 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به استان تخصیص یافته است که به طرح های اشتغال زایی و رفع مشکلات واحدهای خدماتی، صنعتی و تولیدی اختصاص داده می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: بخش نخست تسهیلات تبصره 18 به مبلغ هزار و 166 میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی با سود چهار درصد به جامعه هدف پرداخت می شود.

زارعی اضافه کرد: 2 هزار و 100 میلیارد تومان هم به طرح های مختلف خدماتی، گردشگری، صنعتی، تولیدی، کشاورزی، کارآفرینی و سرمایه گذاری اختصاص می یابد که طرح ها از سوی دستگاه های مرتبط مصوب و سپس به بانک ها برای پرداخت ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان بوشهر توزیع می شود

3200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان بوشهر توزیع می شود