مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-22اقتصادي

افزایش 120 درصدی سرمایه بانک توسعه تعاون استان مرکزی


مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: سرمایه بانک در حال حاضر با 120 درصد افزایش، از 28 هزار میلیارد ریال به بیش از 62 هزار میلیارد ریال رسیده است .

- ایسنا/مرکزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: سرمایه بانک در حال حاضر با 120 درصد افزایش، از 28 هزار میلیارد ریال به بیش از 62 هزار میلیارد ریال رسیده است .

علیرضا حسینی معصوم 31 مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه تعاون توسط دولت بر اساس سیاست های اصل 44 قانون اساسی تشکیل شده و فلسفه اصلی تشکیل آن حمایت از تعاونی ها بوده است .

وی افزود: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، اقتصاد جمهوی اسلامی بر پایه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است و بخش تعاون در سه حوزه اصلی تولید، توزیع و خدمات فعالیت می کند.

حسینی معصوم ادامه داد: بخش تعاون یک بخش انحصاری نیست یعنی در 5 حوزه اصلی اقتصاد شامل صنعت و معدن، بازرگانی، مسکن، خدمات و کشاورزی فعال است، لذا بانک توسعه تعاون در تامین مالی این بخش ها ایفای نقش کرده و به ارائه خدمات می پردازد.

در سند توسعه بخش تعاون که در ابتدای سال ابلاغ شد، افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و الزام به حمایت از بخش تعاون مورد تاکید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی سرمایه بانک توسعه تعاون استان مرکزی

افزایش 120 درصدی سرمایه بانک توسعه تعاون استان مرکزی