مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-12سياسي

طرح «الماس های درخشان» در زنجان برگزار می شود


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طرح «الماس های درخشان» در راستای گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در زنجان برگزار می شود.

- زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طرح الماس های درخشان در راستای گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در زنجان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس برزگر ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار و سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: تأثیرگذاری موضوع اطلاع رسانی و تبیین در واقعه کربلا بر کسی پوشیده نیست و اگر خطبه های حضرت زینب (س) نبود ما امروز فرهنگ عاشورا نداشتیم و اگر رشادت های دفاع مقدس ثبت نمی شد ما از فرهنگ ایثار و شهادت بی بهره بودیم.

وی به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید بگذاریم این ایام به فراموشی سپرده شود تا فرهنگ مقاومت و ادبیات اسارت را نسل به نسل حفظ کنیم و انتقال دهیم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و ایثارگران تعلق به یک مقطع و زمان خاصی ندارند، عنوان کرد: آزادگان وارثان شهدا هستند و با کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین از زندان بعثی رهایی یافته به آغوش میهن بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «الماس های درخشان» در زنجان برگزار می شود

طرح «الماس های درخشان» در زنجان برگزار می شود