مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-10سياسي

دین، مردم و رهبری سه رکن تحول راهبردی در انقلاب اسلامی است


یازدهمین نشست از دهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

- ایسنا/قم یازدهمین نشست از دهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست، گفت: ما در 10 جلسه ی گذشته راجع به اصل تحول، اهمیت تحول، ضرورت تحول، مبانی و انواع مبانی تحول، سطح و لایه های آن، گونه شناسی تحول، الگوهای تحول و شرایط و زمینه های تحول بحث کردیم؛ این جلسه می خواهیم درباره عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده تحول راهبردی در جامعه با هم گفت وگو کنیم.

رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، عناصر و مؤلفه های تشکیل دهنده ی تحول راهبردی در انقلاب اسلامی را دین، مردم و رهبری دانست و گفت: اگر این سه رکن با هم مکمل و ترکیب شوند و در کنار هم قرار گیرند، تحول و رسیدن به وضعیت مطلوب امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین، مردم و رهبری سه رکن تحول راهبردی در انقلاب اسلامی است

دین، مردم و رهبری سه رکن تحول راهبردی در انقلاب اسلامی است