مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-17سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت کارشناسی آزادگان در تدوین راهکارهای مناسب


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت برگزاری یک نشست هم اندیشی با حضورآزادگان تاکید کرد و گفت: این نشست برپا شود تا از ظرفیت این سرآمدان در تدوین راهکارهای موثر در رفع مشکلات و چالش های کشور بهره مند شویم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت برگزاری یک نشست هم اندیشی با حضورآزادگان تاکید کرد و گفت: این نشست برپا شود تا از ظرفیت این سرآمدان در تدوین راهکارهای موثر در رفع مشکلات و چالش های کشور بهره مند شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در آیین گرامیداشت یادگاران ایثار که در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش تمامی آزادگان در عرصه های مختلف از جمله بهداشت و درمان و نظام سلامت، مراسم تکریم آزادگان را نقطه عطفی برای استفاده از ظرفیت کارشناسی عمیق آزادگان و تدوین راهکارهای مناسب برای رفع دغدغه ها و چالش های موجود برشمرد.

به گفته وی تکریم آزادگان باید از شکل کلیشه ای خارج شود و دولت و مجلس به رفع مشکلات و دغدغه های آنان توجه کند.

زالی با اشاره به آمار آزادگان و ایثارگران کل کشور، خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از آزادگان در سنین جوانی اسیر شده بودند و متوسط سن آنان هنگام اسارت 21 سال بود اما تعداد بسیاری از آنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت کارشناسی آزادگان در تدوین راهکارهای مناسب

لزوم استفاده از ظرفیت کارشناسی آزادگان در تدوین راهکارهای مناسب