مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:302023-07-24اقتصادي

رشد 41 درصدی اعتبارات شهرستان میرجاوه


کمیته برنامه ریزی شهرستان میرجاوه با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان به ریاست جمشیدزهی فرماندار میرجاوه و اعضای شواری تامین و اداری شهرستان میرجاوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان کمیته برنامه ریزی شهرستان میرجاوه با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان به ریاست جمشیدزهی فرماندار میرجاوه و اعضای شواری تامین و اداری شهرستان میرجاوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جمشیدزهی فرماندار میرجاوه در این جلسه با تأکید بر اینکه کمیته برنامه ریزی تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان است افزود: امسال اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان 132 میلیارد تومان تعیین شده که نسبت به سال قبل 41 درصد افزایش داشته است.

وی از تمامی مدیران ارگان ها و دستگاه های مرتبط خواست در راستای تحقق برنامه های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

جمشید زهی در ادامه گفت: هر اندازه مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمندتر باشند، بودجه بیشتری می توانند جذب کنند، اولویت مدیران در جذب و هزینه کرد اعتبارات باید با طرح های نیمه تمام باشد.

وی خواستار پیگیری جذب اعتبارات در فرصت باقی مانده تا پایان شهریور ماه شد و بازدید مستمر از پروژه های های عمرانی جهت اجرای آنها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 41 درصدی اعتبارات شهرستان میرجاوه

رشد 41 درصدی اعتبارات شهرستان میرجاوه