مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16سياسي

برپایی نمایشگاه « اسوه » در ساری/ میدان جهاد صحنه مبارزه است


فرمانده سپاه ساری از برپایی نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه های مقاومت شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در 40 غرفه برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابراهیم شریفی صبح چهارشنبه در آیین تقدیر از خبرنگاران با بیان این که انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ اسلام ناب است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب برای پیشرفت جامعه رسالت خبرنگاران است.

وی با اشاره نقش بی بدیل اصحاب رسانه در فرایند تبیین ارزش ها و حقایق گفت: بیان حقایق اجتماعی در حوزه های مختلف می تواند مردم را نسبت به انقلاب و آینده آن امیدوار کند.

فرمانده سپاه ساری اخلاق، ادب، عدالت و انصاف را از ویژگی های شهید صارمی بیان کرد و گفت: نقدهای اصحاب رسانه نیز باید در جهت کمک به مسئولان برای حل مشکلات باشند.

وی با اظهار این که اصحاب رسانه باید زبان گویای نظام جمهوری اسلامی باشند، تصریح کرد: همچنین باید راهکارهایی برای پیشرفت امور داشته باشیم.

فرمانده سپاه ساری ناامید کردن مردم نسبت به آینده و شعارهای انقلاب را از جمله راهبردهای دشمن ذکر کرد و گفت: باید حقیقت های نظام اسلامی به خوبی تبیین شود زیرا تبیین از نظر مقام معظم رهبری نوعی جهاد محسوب می شود.

فرمانده سپاه ساری با اظهار این که به واسطه تغییر افکار و رفتار و دروغ پردازی ایادی استکبار تلاش می کنند حقایق را وارونه جلوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه « اسوه » در ساری/ میدان جهاد صحنه مبارزه است

برپایی نمایشگاه « اسوه » در ساری/ میدان جهاد صحنه مبارزه است