مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-21حوادث

بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران حضور خواهند داشت


رییس پلیس پیشگیری انتظامی ایلام گفت: بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران، کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

- سرهنگ مهرداد علی محمدی رییس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تأمین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و در این زمینه بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

وی افزود: با تمهیدات پلیس پیشگیری استان، تعداد 9 ایستگاه پلیس و بیش از 200 گشت انتظامی کار ارائه خدمات انتظامی را به زائران در تمامی مسیر ها و شهرستان های محل تردد زائران حسینی را بر عهده دارند.

رییس پلیس پیشگیری انتظامی استان ادامه داد: شهر مهران به 3 بلوک تقسیم شده و بیش از 50 گشت انتظامی در سطح شهر مهران برای این موضوع به کارگیری شده اند.

وی یادآور شد: کارکنان به کارگیری شده در ماموریت اربعین آموزش های لازم را در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به زائران را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

سرهنگ علی محمدی اظهار داشت: ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و گشت های انتظامی به صورت شبانه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران حضور خواهند داشت

بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران حضور خواهند داشت