مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-23بين الملل

تابوی انتقاد از ولادیمیر پوتین شکسته شد


طرفداران جنگ روسیه در اوکراین نیز به جمع منتقدان ولادیمیر پوتین پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به گفته سازمان اطلاعات بریتانیا، تابوی انتقاد از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با توجه به بازداشت یکی از وب لاگ نویس های مشهور طرفدار جنگ اوکراین که خواهان کناره گیری او از قدرت شده، تضعیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمانیتور، ایوور گیرکین، یک ملی گرای افراطی روسی، روز جمعه پس از آنکه پوتین را یک بزدل خواندبه اتهام افراط گرایی دستگیر شد.

گیرکین، یک مامور امنیتی سابق اف اس بی، طرفدار جنگ، که نام مستعار او در زبان روسی به معنای تیرانداز است در آپارتمانش بازداشت شد.

همسر گیرکین قبل از اینکه رسانه دولتی روسیه بازداشت وی را تایید کند، در پیامی تلگرامی برای نزدیک به 900 هزار دنبال کننده وی، خبر دستگیری همسرش را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمانیتور وزارت دفاع بریتانیا در یک گزارش اطلاعاتی در این باره نوشت: این وب لاگ نویس هم پس از اقدامی که رییس گروه شبه نظامی واگنر انجام داده و به شورش علیه کرملین تعبیر شد جرات انتقاد از رییس جمهور پوتین را یافته است.

در این بیانیه آمده است: در حالی که گیرکین متحد گروه واگنر نیست اما او احتمالاً از شورش نافرجام یوگنی پریگوژین، رییس واگنر در ژوئن 2023 استفاده کرد تا بتواند فضای محدودیت انتقادی از ولادیمیر پوتین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابوی انتقاد از ولادیمیر پوتین شکسته شد

تابوی انتقاد از ولادیمیر پوتین شکسته شد