مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-15اقتصادي

پیش بینی هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهر اهواز


در خصوص مشارکت و جذب سرمایه گذار، شورا بر این نظر است که در دو سال گذشته اتفاق قابل اعتنایی رخ نداده است و باید در سال جاری اقداماتی متناسب با شهر انجام شود که به همین منظور مطالعاتی انجام شده است تا حداقل به یک هزار میلیارد تومان .

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز گفت: در خصوص مشارکت و جذب سرمایه گذار، شورا بر این نظر است که در دو سال گذشته اتفاق قابل اعتنایی رخ نداده است و باید در سال جاری اقداماتی متناسب با شهر انجام شود که به همین منظور مطالعاتی انجام شده است تا حداقل به یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تا پایان سال برسیم.

سید محمدعلی پورموسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص این سوال که آیا با تغییر هیات رییسه، در رویه شورا نیز تغییراتی ایجاد شده است یا خیر؟ اظهار کرد: تغییراتی در نگاه شورا به موضوعات ایجاد شده اما اولویت ها از ابتدا ثابت بوده است و برنامه ها باید طبق آن اجرا شوند.

همانطور که در بودجه سال جاری دیده شده اند.

وی افزود: در این برنامه ها شورا به عنوان ناظر باید اولویت های خود را مرتب مورد بازنگری قرار دهد و براساس وظیفه خود نحوه انجام آن را به طور مرتب بازبینی کند.

رییس شورای شهر اهواز گفت: برای مثال در رابطه با نهضت آسفالت، امسال یک هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است که شورا در این خصوص مخالفتی ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهر اهواز

پیش بینی هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهر اهواز