مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-15سياسي

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد 


حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی، از سازمان های اسلامی خواست که این اقدامات مذبوحانه را محکوم کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی، از سازمان های اسلامی خواست که این اقدامات مذبوحانه را محکوم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام در شیراز و شهادت و مجروحیت تعدادی از افراد بی گناه در این بارگاه معنوی موجب تأسف و تأثرعمیق همه مسلمانان آزاده گردید.

این تجاوز آشکار و تضییع حقوق حقه مردم مسلمان که در سایه سکوت کشورها و مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر و توسط ایادی شیطان صفت داعشی به انجام می رسد هدفی جز ترویج اسلام هراسی و ناامن کردن مساجد و حرم های مورد احترام مسلمانان ندارد.

اگر چه تاریخ به خوبی ثابت کرده است که مدعیان حقوق بشر و هم پیمانان آنها با اعمال معیارهای دوگانه این بارهم همچون دفعات گذشته چشم خود را بر ترور مسلمانان خواهند بست و لکن از سازمان های اسلامی و حق جویان عالم می خواهیم این اقدامات مذبوحانه را تقبیح و محکوم کرده و نیز از دستگاههای قضایی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد