مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-06ورزشي

امیدواری به رفع مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی شهرستان مارگون با احداث سد سقاوه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان مارگون در سفر دور دوم رییس جمهور به این استان بطور ویژه دیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا در جلسه با شورا، شهرداری و معتمدین شهرستان مارگون به تلاش برای رفع مشکلات فضای سبز، بیمارستان، مشکل کمبود آب شرب، کشاورزی و دیگر زیرساخت ها در این شهرستان تازه تاسیس استان اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: علاوه بر توجه ویژه ای که در دور اول سفر دولت به این شهرستان شد در سفر وزیر کشور که در دور دوم سفر دولت انجام گرفت ویژه به این شهرستان توجه شد.

روستا افزود: شهرستان مارگون از نظر ارتقاء زیرساخت های شهری، راه روستایی، حوزه شهرداری، سرانه ورزشی، ارتقاء زیرساخت های کشاورزی و گازرسانی به روستاهای این شهرستان ویژه دیده شد.

وی گفت: سد سقاوه در سفر دولت به استان کلنگ زنی شد که در صورت بهره برداری از این ابر پروژه پیشرفت قابل توجهی در بخش گردشگری، شرب و صنعت ایجاد می شود و فاز دوم کارخانه سیمان راه اندازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص مشکل در راه های این شهرستان گفت: در دور دوم سفر دولت بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان به حوزه راه های استان اختصاص داده شده است که راه های شهرستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری به رفع مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی شهرستان مارگون با احداث سد سقاوه

امیدواری به رفع مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی شهرستان مارگون با احداث سد سقاوه