مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-23سياسي

تبدیل تهدید اهانت به قرآن، به فرصت دعوت مسلمین برای رجوع به قرآن


حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن در دومین نامه خود به وزیر امور خارجه اهمیت تبدیل تهدید اهانت به قرآن، به فرصت دعوت مسلمین برای رجوع به قرآن را متذکر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم در دومین نامه خود به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اهمیت تبدیل تهدید اهانت به قرآن، به فرصت دعوت مسلمین برای رجوع به قرآن و برخورد قاطع با عاملان اهانت به قرآن را خواستار شد.

متن این نامه بدین شرح است: جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ از همراهی دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران خصوصاً وزارت تابعه شما در دولت سیزدهم، با دل های سوزان و قلب های جریحه دار شده مسلمانان ایران و جهان و در واکنش به موقع و قاطع در مقابل امر پلید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد بسیار متشکریم.

امید است واکنش قاطع فعالانه همواره سرلوحه سیاست خارجی دولت ها در این انقلاب الهی-مردمی باشد.

واقعیت آن است که غرب، بارها نشان داده با اهانت به مقدسات، میزان حساسیت ما مسلمین را می سنجد و از این طریق اهرم های فشار خویش را می یابد.

این اهانت به مقدسات و خصوصاً قرآن کریم، اولین بار نبود که در غرب اتفاق می افتاد و اگر درست واکنش نشان ندهیم آخرین بار هم نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل تهدید اهانت به قرآن، به فرصت دعوت مسلمین برای رجوع به قرآن

تبدیل تهدید اهانت به قرآن، به فرصت دعوت مسلمین برای رجوع به قرآن