مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-16اقتصادي

کتابخانه مرکزی اراک از طرح های مهم ملی و منطقه ای است


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: ساختمان کتابخانه مرکزی که در حال ساخت در اراک است از جمله طرح های بزرگ ملی، منطقه ای محسئب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی عصر چهارشنبه در بازدید از طرح فرهنگی درحال ساخت کتابخانه مرکزی در اراک اظهار داشت: طولانی شدن روند ساخت برخی طرح ها موجب ناراحتی مردم می شود اما تلاش است تا این قبیل طرح ها به موقع تکمیل و باعث دلگرمی مردم شود.

وی بیان کرد: در سفر اول رییس جمهور به استان مرکزی، اعتباری برای تکمیل این طرح تخصیص یافت و در دور دوم نیز اعتباری تخصیص داده می شود و تلاش است تا با نقدینگی، عقب ماندگی جبران شود.

رمضانی با اشاره به پیشرفت کتابخانه مرکزی اراک گفت: ساختمان کتابخانه مرکزی در حال ساخت اراک از جمله طرح های بزرگ ملی و منطقه ای بشمار می رود که تکمیل آن نیازمند اهتمام مسئولان است، این طرح 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که آخر سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: برای تکمیل این طرح بزرگ هزار و 200 میلیاردر ریال اعتبار نیاز است.

تکمیل طرح های نیمه تمام جزو اولویت های استان مرکزی است علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز گفت: شروع طرح کتابخانه مرکزی در اراک با اعتبارات استانی، محل اشکال بوده است و روند ساخت تا تکمیل این طرح 2 تا سه سال آینده ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی اراک از طرح های مهم ملی و منطقه ای است

کتابخانه مرکزی اراک از طرح های مهم ملی و منطقه ای است